Terugbetalingsbeleid

Retour- en ruilvoorwaarden - Teleplus-klantenondersteuning


RETOURVOORWAARDEN

Ons bedrijf beschermt de rechten van de consument en geeft prioriteit aan klanttevredenheid na verkoop. Eventuele ontevredenheid, productie- en servicegerelateerde problemen die u ervaart met de producten die u koopt, worden zorgvuldig geëvalueerd en zo snel mogelijk opgelost.

Hieronder vindt u de voorwaarden die nodig zijn om u beter en sneller van dienst te kunnen zijn bij het retourneren van producten; Als een van deze ontbreekt, worden productretouren niet geaccepteerd.

WAT WE NODIG HEBBEN VOOR RETOUR

1. TE RETOURNEREN PRODUCT

2. FACTUUR VAN HET TE RETOURNEREN PRODUCT (met alle kopieën)

a- Retourzendingen van gebruikte of beschadigde producten worden niet geaccepteerd.

b- Het te retourneren product moet binnen 14 dagen compleet en onbeschadigd worden geleverd zoals ontvangen met de standaardaccessoires.

a- De factuur van het product moet worden verzonden voor het retourproces.

b- Als de factuur van het product dat u wilt retourneren namens het bedrijf is, moet deze bij het retourneren samen met de door het bedrijf afgegeven factuur worden meegestuurd. Retourfactuur moet worden afgegeven.

OVER ANDERE VOORWAARDEN EN RETOURVERZENDKOSTEN

a- Als het product/de producten die u wilt retourneren defect zijn en ze worden verzonden met onze gecontracteerde vrachtbedrijven, worden de verzendkosten door ons bedrijf gedekt.

b- Voor producten waarvan wordt vastgesteld dat ze geen problemen of defecten vertonen, worden de verzendkosten van de koper afgetrokken en wordt het resterende bedrag terugbetaald.

b- Indien de aan onze afdeling Kwaliteitsborging geleverde producten worden geleverd in overeenstemming met de retourvoorwaarden, wordt de terugbetaling van de productbedragen verwerkt binnen 2 dagen nadat het product ons heeft bereikt. De tijd voordat de terugbetaling op uw rekening wordt weergegeven, wordt bepaald door uw bank. Terugbetalingen op de creditcard worden binnen 1-5 dagen op de rekening weergegeven.

HET VERZENDEN VAN HET TE RETOURNEREN PRODUCT

Het te retourneren product kan alleen in ontvangst worden genomen door de gecontracteerde vrachtbedrijven. Afgezien hiervan worden de retour- en transportkosten van de producten die wij bij een vrachtbedrijf ontvangen niet geaccepteerd.

Algemene retourvoorwaarden zijn als volgt;

- Retourzendingen dienen te geschieden in de originele doos of verpakking.

- Het retourneren van producten waarvan de originele doos/verpakking beschadigd is (bijvoorbeeld: producten met een verzendlabel op de originele doos en producten die zijn vastgeplakt met vrachtpakkettape worden niet geaccepteerd) die hun verkoopbaarheidsfunctie hebben verloren en die niet kunnen worden gekocht van een andere klant worden niet geaccepteerd.

- U dient een verzoekschrift mee te sturen inclusief de originele factuur (alle exemplaren heeft u) en de reden van retourzending, samen met het product dat u wilt retourneren.

- Als het product/de producten die u wilt retourneren defect zijn, worden de verzendkosten door ons bedrijf gedekt. In dit geval moet u met gecontracteerde vracht verzenden. In andere gevallen zijn de verzendkosten voor uw rekening